fbpx

Dostaňte svou značku před oči rozhodovatelů

LinkedIn exceluje ve filtraci cílových skupin. Vašeho zákazníka tak dokážeme jednoduše najít a dostat vaši značku, produkt nebo službu až před jeho oči. LinkedIn reklama je tak jedním z nejjednodušších způsobů, jak dostat klíčové rozhodovatele na váš web nebo k vyplnění poptávkového formuláře

Proč reklama na LinkedInu?

Detailní cílení

Vy znáte svou cílovou skupinu a my ji najdeme. Filtry umíme nastavit od počtu zaměstnanců, oboru nebo geografie až po roky zkušeností daného kontaktu, demografie nebo konkrétních cílových pozic.

Podpoříme příspěvky vašich zaměstnanců

Zvýšení viditelnosti příspěvků vašich zaměstnanců na LinkedInu vyžaduje konzistentní práci, a právě v tom vám můžem reklama efektivně pomoci.

Jedním ze způsobů, jak si usnadnit cestu k větší viditelnosti, je boostování příspěvků vašich zaměstnanců nebo kolegů. Tímto způsobem zabezpečíme, že jejich obsah uvidí přesně ti, kteří by ho měli vidět.

Retargeting pomocí dalších kanálů

Že je LinkedIn reklama dražší, než ostatní kanály, je pravda. Důležité je ale uvědomit si cenu za jeden lead a co pro nás lead vlastně znamená.

Jednoduše dokážeme vaše klíčové rozhodovatele přivést na váš web a retargetovat je pomocí jiných kanálů (Meta, Google Ads, Sklik).

Zacílení pomocí LinkedIn reklamy

Přesměrování rozhodovatele na webové stránky

Získávání údajů o rozhodovateli

Retargeting dalšími kanály

Se kterými činnostmi pomůžeme

Postaráme se o vše od technického nastavení reklam až po grafické zpracování a copywriting. Důraz klademe na pravidelné vyhodnocování tak, abychom váš rozpočet využívali co nejefektivněji.

K tomu můžete mít navíc

Ovládněte digitální obchod

LinkedIn:
 Školení / webinář​

Newsletter přes LinkedIn

Placená reklama na LinkedInu