fbpx

Jak to funguje?

1. LinkedIn strategie šitá na míru

Každý úspěšný obchod začíná dobře promyšlenou strategií. S GetLeads začínáme společným workshopem, během kterého důkladně poznáme vaši firmu a cíle. Výsledkem bude čistě praktický dokument v dynamickém PDF, který obdržíte do 2-3 týdnů společně se shrnující prezentací a mind mapou pro digitální obchod.

Společně vybereme osobní LinkedIn profil vašeho klíčového zaměstnance (zakladatel, manažer, obchodník aj.), ze kterého budeme všechny aktivity realizovat

Pečlivě definujeme cílové skupiny na základě velikosti firem, pozic, oborů nebo geografického posazení, abychom zasáhli přesně tam, kde to bude mít největší efekt

Stanovíme tone-of-voice, který bude rezonovat s vaším publikem

Připravíme oslovovací zprávu i follow-up, které zajistí, že vaše komunikace bude působit personalizovaně, přirozeně a profesionálně

Optimalizujeme LinkedIn profil – od vizuálního banneru, přes profilovou fotku až po motto a průvodní texty

Vytvoříme publikční plán pro vaše příspěvky, kde určíme témata, která nejlépe osloví vaše potenciální klienty

2. Oslovování nových kontaktů

Jakmile budeme mít hotovou a vzájemně odsouhlasenou strategii, začneme rozšiřovat vaši síť na LinkedInu. Stovky nových žádostí o spojení poputují přímo k relevantním rozhodovatelům vybraných firmem, což zaručí, že vaše zprávy dorazí k těm správným lidem.

Každá žádost je pečlivě personalizovaná a doplněná o osobní zprávu. Stejně tak je tomu u follow-up zprávy, která novým kontaktům více přiblíží vaše služby. Tento přístup nejenže zvyšuje šanci na úspěšné navázání kontaktu, ale také buduje důvěru a otevírá dveře k produktivní spolupráci. Díky naší metodě se můžete spolehnout na to, že vaše síť na LinkedInu bude růst s lidmi, kteří mají skutečný zájem o vaše služby a nabídky.

3. Tvorba obsahových příspěvků

Nově vznikající komunitu je potřeba udržet ve střehu. Pravidelným publikováním hodnotných příspěvků udržíme zájem o váš byznys a podpoříme vytváření hlubších vztahů s novými kontakty. Každý měsíc pro vás sepíšeme kvalitní příspěvky, kterými posílíme důvěru ve vaše služby a produkty, ale i v odbornost a brand.

4. Vedení CRM tabulky a reporting

V GetLeads udržujeme průběžný přehled o všech předehřátých kontaktech. Na každý nový lead vás okamžitě upozorníme, abyste mohli rychle reagovat a navázat nová obchodní partnerství. Všechny důležité informace budeme pečlivě evidovat v přehledných tabulkách nebo v interním CRM, kam budete mít nepřetržitý přístup.

Pokud budete chtít, můžeme také převzít profesionální komunikaci s novými kontakty a zorganizovat konkrétní setkání. Otevřeme vám dveře k novým obchodním příležitostem, do kterých vy jen vstoupíte.