LinkedIn na světě používá více než 900 milionů uživatelů.

# LinkedIn masterclass

Jak uspět na LinkedInu? Víme, které obory na něm fungují dobře

20. 2. 2025

LinkedIn je dnes nejvýznamnější profesní platformou na světě s více než 900 miliony uživateli. Jedná se tak o skvělou sociální síť pro networking, obchodní spolupráce a budování značky. Důležitou metriku tzv. Social Selling Index (SSI) index jsme již rozebrali v našem e-booku. Dnes se tedy podíváme na ty nejúspěšnější obory podnikání. O jaké se jedná a proč tomu tak je?

Jaké obory na LinkedIn fungují dobře?

Gastro podniky

Na všech sociálních sítích je populární dobré jídlo a LinkedIn není výjimkou. Mezi nejpopulárnější příspěvky z gastronomického oboru patří ty o posunu firmy a případové studie. Mezi businessovými příspěvky si kvalitní jídlo najde svůj prostor vždycky. Pokud svůj příspěvek lišácky načasujete před obědem, určitě si vysloužíte nějaký ten komentář. Příkladem z praxe je náš dlouhodobý klient Zátiší Group.

Eventové agentury

Není firmy, která by neměla zájem o dobře zorganizovaný event. Jak ale má správný event vypadat? Nejlepším řešením je to zjistit přímo od zdroje! Možná právě to je důvodem obliby eventových agentur na LinkedInu. V několika příspěvcích uvidíte, kdo všechno za plánováním a pořádáním eventu stojí a kolik to dá práce.

Dobře fungují také teambuildingové aktivity 

Mezi další obor populární na LinkedInu patří různé teambuildingové aktivity. Firmy, které tyto služby poskytují, se mohdy doporučují pracovníkům v HR a managementu. Pokud vás zajímá úspěšná firma z tohoto oboru, checkněte například Pitland.

Zajímá vás, jak funguje LinkedIn? Podívejte se na článek o tom, jaký má vliv SEO.

Marketing a digitální reklama

Čtvrtým oborem je marketing. Všechny firmy mají zájem o pomoc při propagování jejich produktů, služeb či formulování efektivní marketingové strategie. Příkladem můžeme uvést náš CreatiCom nebo oblíbeného klienta Bontonfilm Promotions

Technologie a IT

Existuje sociální síť, kde by nebyly populární technologické společnosti? Microsoft, Google nebo JetBrains dominují na LinkedInu díky své schopnosti sdílet inovace a odborný obsah. Vývojáři, datoví analytici a IT specialisté aktivně publikují články o umělé inteligenci, cloudových řešeních a kybernetické bezpečnosti. Díky tomu vytvářejí dynamické komunity, které přitahují nové talenty i zákazníky.

Máte zájem o kvalitní profil na LinkedInu, který vám bude generovat relevantní leady? Nebo vás spíše zajímá LinkedIn reklama? V GetLeads jsme na LinkedIn odborníci. Ozvěte se vám a my pro vás najdeme to nejlepší řešení. 🙂

Proč LinkedIn s námi?

Jsme kreativní tým, který rozumí tomu, že marketing není jen o hezkých číslech na sociálních sítích, ale o obratu, který přináší. Na LinkedInu vám najdeme nové kontakty, které proměníme v obchod. 

Další články

Je LinkedIn reklama opravdu tak drahá?

Je LinkedIn reklama opravdu tak drahá?

LinkedIn reklama se oproti inzerci na ostatních sociálních sítích může zdát velmi drahá. Je pravda, že firmy za reklamu na této sociální síti zaplatí více, to se však mnohdy pozitivně projeví v...

číst více