V získávání leadů jsme efektivnější než celé cold call oddělení. LinkedInem se nám pro LemonPay podařilo získat zakázky v potenciální hodnotě za 13 milionů.
V získávání leadů jsme efektivnější než celé cold call oddělení. LinkedInem se nám pro LemonPay podařilo získat zakázky v potenciální hodnotě za 13 milionů.
LemonPay je společnost stojící za platformou benefitních a stravenkových karet podporovaných MasterCard v České republice.
LemonPay je česká služba, která nabízí stravenkovou a benefitní bezkontaktní platební kartu Mastercard s bankovní technologií, která umožňuje platby v kamenných obchodech, aplikacích i online. Přináší nové možnosti, jak zvýšit motivaci, čistý příjem a spokojenost zaměstnanců. Vše s jednoduchou správou pro zaměstnavatele.
Nejprve jsme pochopili byznys klienta. Na základě toho jsme připravili strategii která definovala a optimalizovala digitální komunikační kanály pro získávání nových zákazníků. Dalším krokem byla celková úprava LinkedIn profilu a nastavení firemní komunikace. Za 6 měsíců jsme rozšířili LinkedIn síť klienta o 1250 nových kontaktů z řad cílové skupiny a vygenerovali tak zakázky s potenciální hodnotou 13 milionů.
Za 6 měsíců se nám podařilo vygenerovat přes 86 relevantních kontaktů. Dle výročních statistik jsme pro společnosti výhodnější než celé callcentrum oddělení, jelikož výsledky násobně převyšují náklady na službu. Odeslali jsme přes 73 obchodních prezentací a vygenerovali zakázky za více než 13 mil.
Efektivností jsme předběhli i celé callcentrum, které denně navolává několik stovek kontaktů. Nám se díky naší službě povedlo získat opravdu velké a strategické obchodní partnery za zlomek nákladů.