Sales Navigator od LinkedInu je pokročilý nástroj navržený pro profesionální obchodníky

# LinkedIn masterclass

LinkedIn Sales Navigator: Nástroj, který změní váš přístup k obchodování

4. 5. 2025

LinkedIn Sales Navigator je nástroj, který zásadně mění přístup k obchodování. Ocení ho zejména profesionálové, kteří chtějí efektivněji vyhledávat, oslovovat a budovat vztahy s potenciálními zákazníky. Jak vám může LinkedIn Sales Navigator pomoci zefektivnit prodejní proces, jaké funkce nabízí a jaký je jeho cenový plán? Na to se dnes podíváme a ukážeme vám, jak se Sales Navigatorem pracujeme v Get Leads.


Obsah článku:

Seznamte se se Sales Navigatorem. LinkedIn nástrojem, který vám pomůže prodávat.

Sales Navigator od LinkedInu je pokročilý nástroj navržený pro profesionální obchodníky, kteří chtějí efektivněji vyhledávat a oslovovat potenciální zákazníky. Platforma je založená na zvyšování prodejů a budování vztahů tím, že pomáhá identifikovat klíčové osoby v cílových společnostech. Jednodušeji se tak dostanete k rozhodovatelům ve firmě, influencerům, bývalým zákazníkům, kolegům a vedoucím pracovníkům. Sales Navigator je ideálním řešením pro virtuální prodej a dlouhodobé budování obchodních vztahů.

Jakými funkcemi tento LinkedIn nástroj disponuje?

Už víte, s čím vám samotný LinkedIn Sales Navigator pomůže. K dosažení cílů a získání těch pravých leadů budete mít k dispozici hned několik nástrojů. Jaké to jsou? Udělali jsme pro vás stručný výběr těch nejklíčovějších funkcí, které Sales Navigator nabízí.

Pokročilé vyhledávání pomůže najít ty nejrelevantnější kontakty

První a největší výhodou Sales Navigatoru je pokročilá možnost vyhledávání. Otevře se vám přes 40 možností filtrování, které vám pomohou cílit na specifické leady a společnosti. Kontakty si tak budete moci roztřídit například podle:

  • Lokality
  • Odvětví
  • Velikosti firmy
  • Seniority pracovníků

Čeká vás také neomezené vyhledávání, čímž překonáte běžné omezení na LinkedIn. V rozšířeném seznamu výsledků se vám při vyhledávání zobrazí přes 2 500 potenciálních leadů. Vždy tak budete mít z čeho vybírat.

K vysvětlení: Co je to „Lead“? Jako lead označujeme „horký kontakt“ – tedy vážného zájemce o váš byznys. Pomocí Sales Navigatoru můžete nejrelevantnější zákazníky najít.

Budete vědět o aktivitě svých leadů jako první

Funkce „Sledování aktivity leadů“ zajistí, že vždy budete vědět, co se u vašeho vybraného kontaktu děje. Vždy dostanete upozornění na důležité změny – změna pracovní pozice či nové interakce – na profilech potenciálních zákazníků. Díky tomu můžete poslat své obchodní nabídky v ten pravý čas či reagovat na komentáře vašich leadů. 

Ukládání leadů do seznamů. Budete v nich mít vždy pořádek

Samotné leady si budete moct ukládat a zařazovat do seznamů podle vámi zvolených kritérií. Tyto databáze se hodí k porovnání vašich kampaní nebo cílových skupin. Jednoduše tak zjistíte, zda vaše kampaň funguje lépe u například u HR manažerů, nebo u event manažerů. Pořádek v kontaktech tak zvýší úspěšnost a cílení vašich obchodních aktivit.

Rozšířené možnosti InMail zpráv vám pomohou oslovit více kontaktů. Se SmartLinks pak uvidíte, co zákazníky zajímá.

Rozšířené možnosti InMail zpráv vám umožní oslovit větší počet potenciálních klientů, a to i mimo vaši síť. Ve srovnání s běžnou verzí LinkedIn poskytuje Sales Navigator větší počet InMail zpráv měsíčně. To vám pomůže rozšířit dosah komunikace a usnadnit navázání obchodního kontaktu.

Pomocí Smart Links budete vědět, na jaké odkazy vaše leady klikají a jak dlouho na odkazu zůstanou. Budete tak moct uzpůsobit svou marketingovou komunikaci přesně vaší cílové skupině. Doplňující funkce Buyers intent vám následně ukáže interakce uživatelů z cílových firem s vaším profilem nebo webem. Dozvíte se také, jak je oslovuje vaše LinkedIn reklama.

Zajímavost: LinkedIn pracuje na integraci generativní AI do Sales Navigatoru. Tato plánovaná funkce by měla využívat umělou inteligenci pro vylepšené vyhledávání leadů. Díky přirozenému jazyku a běžně používaným frázím by AI měla pomoci obchodníkům rychleji identifikovat relevantní kontakty a zjednodušit celý proces vyhledávání.

Zdroj: https://business.linkedin.com/sales-solutions/deep-sales

Na kolik vás Sales navigator vyjde?

Ještě před tím, než si představíme samotný Sales Navigator ceník, je důležité říct, že jakmile máte zájem o uzavírání většího počtu obchodů přes LinkedIn, Sales Navigator je k tomu téměř nezbytný. V praxi se nám však osvědčuje to, že už se prvním leadem se investice do tohoto nástroje vrátí.

Sales Navigator si můžete na první měsíc vyzkoušet zcela ZDARMA.

TIP NAVÍC: Pokud znáte někoho, kdo ho již používá – jako třeba my, můžete pomocí pozvánky získat druhý měsíc zdarma.

Jaký je tedy ceník pro rok 2025?

PlánCena za uživatele/měsíc (2025)Cena za uživatele/rok(2025)
Core2 300 Kč ($99,99)22 000 ($959,88)
Advanced3 430 Kč ($149)29 900 ($1 300)
Advanced PlusIndividuální cenaIndividuální cena

Zdroj: https://business.linkedin.com/sales-solutions/compare-plans

Jaké funkce vás v jednotlivých předplatných čekají?

Core

V plánu Core na vás čeká pokročilé vyhledávání a filtry, neomezený počet vyhledávání a příležitost uložit si až 10 000 leadů. Budete mít možnost poslat až 50 InMail zpráv měsíčně a vytvářet vlastní seznamy pro sledování leadů. Budou vám také přicházet upozornění na jejich aktivitu a dostanete přístup k funkci Account Map pro tvorbu map kupujících.

Advanced

V plánu Advanced máte k dispozici všechny funkce z plánu Core. K tomu se vám zpřístupní integrace s pracovními postupy a možnost nahrát vlastní databázi kontaktů přes CSV. Odemkne se vám také nástroj Smart Links pro pokročilý dosah a budou vám přicházet upozornění na záměry kupujících. Týmovou spolupráci zefektivníte díky možnosti sdílení seznamů a vyhledávání.

Advanced Plus

V plánu Advanced plus máte k dispozici všechny funkce z plánu Core a Advanced. Dále se vám zpřístupní integrace se Salesforce a Microsoft Dynamics 365, reporting návratnosti investic (ROI), podpora CRM Sandbox a budete mít možnost přiřadit Sales Navigator licence na základě rolí ve CRM systému.

Zajímá vás, jak funguje LinkedIn? Podívejte se na článek o tom, jaký na něm má vliv SEO, nebo si zdarma stáhněte náš e-book na téma Social Selling Index.

S čím vám LinkedIn Sales Navigator pomůže?

Díky Sales Navigatoru rychleji najdete svou cílovou skupinu nebo otestujete, zda na tu svou cílíte dostatečně efektivně. S pomocí pokročilých filtrů vyhledávání můžete snadno cílit na konkrétní odvětví, nebo senioritu kontaktů.

Velkou výhodou je také to, že přeskočíte obecné e-maily a asistentky jednatelů firem. Jednoduše se s obchodní nabídkou obrátíte přímo na ředitele či pracovníka s rozhodovací pravomocí. Pomocí InMail zpráv oslovíte i uživatele mimo vaši síť.

Své kampaně můžete průběžně vyhodnocovat a v seznamech kontaktů si poznamenat jejich reakce a vážnost jejich zájmu o vaše výrobky či služby. To se hodí zejména při A/B testování zpráv, které svým kontaktům posíláte. Díky funkci Smart Links navíc získáte přehled o tom, kdo si váš sdílený obsah prohlédl a jak dlouho se mu věnoval, což pomůže lépe pochopit chování vašich potenciálních zákazníků.

Jak rychle vyhledat vedoucí pozice pomocí Sales Navigatoru? Máme pro vás malý tip

V GetLeads víme, jak může být obtížné najít lidi ve vedoucích pozicích. Připravili jsme pro vás tedy několik klíčových slov, která vám s tím mohou pomoct. 

  • Cheif Executive Officer, CEO, CXO
  • Executive director / director
  • Owner / Co-owner
  • Managing director
  • Founder / Co-founder
  • Ředitel

V Get Leads našim klientům pomáháme se správnou optimalizací LinkedIn profilů, jejich správou a prací se Sales Navigatorem. Pravidelně tak zajišťujeme získávání kvalitních leadů, které jsou připravené navázat s našimi klienty obchodní vztahy. Chcete také rozšířit váš okruh sledujících o relevantní kontakty a uzavírat tak rychleji obchody? Kontaktujte nás a získejte skvělé příležitosti k obchodu.

Proč LinkedIn s námi?

Jsme kreativní tým, který rozumí tomu, že marketing není jen o hezkých číslech na sociálních sítích, ale o obratu, který přináší. Na LinkedInu vám najdeme nové kontakty, které proměníme v obchod. 

Další články